FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie CLAN [])) BaSS AttAcK (([] 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
Boje sie strasznie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN [])) BaSS AttAcK (([] Strona G│ˇwna -> SqUaD

Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 692
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 22:52, 10 Kwi 2014    Temat postu: Boje sie strasznie.
 
witam was dziołskzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuj─Ö si─Ö znacznie lepiej, taka l┼╝ejsza-og├│lnie samopoczucie jest znacznie lepsze jak cz┼éowiek wie ┼╝e lepiej wygl─ůda i jak s┼éyszy od znajomych - a Ty cos schudla┼Ť!!!! a u mnie na osiedlu awaria internetu(i musze chwilowo przez tp!!) i zbliza sie sesja wiec nie mam szans zeby pogadac
lub zwykle je wi─ů┼╝─Ö w kucyk
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszamy!
Poza tym okaza┼éo sie ┼╝e w┼éosy mi wypadaj─ů bo mam niedoczynno┼Ť─ç tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

t─ů sam─ů ko┼äczyn─Ö wyd┼éu┼╝an─ů - bo zastanawiam si─Ö czy oni przecinaj─ů ko┼Ť─ç w tym samym miejscu co poprzednio czy w innym? [link widoczny dla zalogowanych] Gdzie┼Ť czyta┼éam, ┼╝e w niekt├│rych kulturach to jest uwa┼╝ane, za najwi─Öksze obrzydliwstwo
Powodzenia! Moja waga te┼╝ nie spada, tylko troche d┼éu┼╝ej stoi ni┼╝ u Ciebie Gruba a tu id─ů wakacje i co najgorsze wszystkie rzeczy s─ů za ma┼ée, nawet te na ch┼éodne dni ;( Piszcie W┼éa┼Ťnie zam├│wi┼éam sobie starter do robienia pazurk├│w ┼╝elowych jednak mam ma┼éy problem. czy lekarz powinien powiadomoic mnie o takiej chorobie i kaza─ç zrobi─ç badania? [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie tradycyjnie w malym najblizej rodzinnym gronie, w domu. ABF to pol godziny cwiczen aerobowych mocno wypacam sie w ciagu tej pol godziny a pozostale pol juz sa cwiczeniami na macie glownie ba brzuszek.Na sam koniec cwiczenia rozciagajace czyli taki streching.Polecam bo naprawde warto...Mnie te cwiczenia wraz z dieta pomogly zrzucic ponad 30kg(pozostalosc po ciazy)Pozdrawiam Ostatnio by┼éam na osiedlu tysi─ůclecia znajoma poleci┼éa mi tam salon z pocz─ůtku nie by┼éam przekonana , ale da┼éam si─Ö nam├│wi─ç i efekt jest taki ┼╝e nie zmieni─Ö ju┼╝ na ┼╝adnego innego, salon ca┼ékiem inny ni┼╝ reszta nie spodziewa┼éabym si─Ö na osiedlu takiego salonu naprawd─Ö polecam Pracownie Fryzjersk─ů (w kukurydzy) S┼éuchajcie. A i jeszcze przypominam ┼╝e jest zimno na dworze i ubieramy si─Ö ciep┼éo i zahaczanie kolczykiem o ubrania powoduje zaczerwienienia nawet przy zagojonych kolczykach. 4000 stepow to jest ok.600 kcal. hihihhih Amelka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze kt├│ra┼Ť z Was ma do┼Ťwiadczenie z tym parlodelem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ tak jak Ty dowiedzia┼éam si─Ö dzie┼ä przed spodziewan─ů miesi─ůczk─ů (test + z krwi) tak┼╝e dobrze ┼╝e spokojnie czekasz chcia┼éam tylko si─Ö dowiedzie─ç bo ja ju┼╝ takie USG mia┼éam i troch─Ö si─Ö martwi─Ö bo lekarz powiedzia┼é ┼╝e wielko┼Ť─ç p─Öcherzyka ci─ů┼╝owego jest ma┼éa ale trzeba cierpliwie czeka─ç 2 tygodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cie┼╝ka fizycznie i obci─ů┼╝aj─ůca praca obarczona odpowiedzialno┼Ťci─ů a┼╝ za DWA ┼╝ycia i o tym przypominaj─ů nam co krok. ktos tam wspomnial o beauty poiint ja jestem zadowolona bylam tam trzy razy ale super milo elegancko, a chodzilam pare lat do q10 terz w piekarach,niestety tam to juz masakra wiecznie problem z fryzerami ,mialam najpier fajno fryzjerke pani asie potem marceline wmiare ....juz ich niema jakies uczenice teraz maja bo niemaja pojecia o fryzurach!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczynam nieuchronnie przypomina─ç baleron odziany w ubrania
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy miesi─ůc by┼éby gdyby zaosta┼éa podpisana od 24.03 - 24.05?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

glodowka -czyl ity6lk owoda..... [link widoczny dla zalogowanych] po pierwsze zahaczal mi sie a po drugie, pepek mi wywalilo na wierzch i bylo to niemozliwe
Wspomnia┼éa r├│wnie┼╝ o op├│┼║nieniu okresu, u mnie by┼éy to 2 dni, ale to dobrze, bo inaczej musia┼éabym przerwa─ç ich stosowanie. Puppinka,piszesz,ze uda┼éo Ci si─Ö bez znajomo┼Ťci,wspaniale! tylko klamry metalowe a problemy wszystkich wrastaj─ůcych paznokci s─ů za┼╝egnane .Nawet najgorsze stany da si─Ö wyleczt─ç a potem nie wracaj─ů to nie ci z chirurgiem po kt├│rym problem znowu powraca a nawet w gorszym wydaniuwww.zdrowe-stopy.com pozdrawiam do Thomas_26 Dr Olejnik - super babka! [link widoczny dla zalogowanych]
nie zgadzam sie z toba Gdybym ja miala zakazdym razem isc na badania 2 dni po owulacji to juz bym zbankrutowala- staram sie o dzidzie od ponad 2 lat wiec bylo by raczej glupie zebym robila test w kazdym miesicu. Narazie mieszkamy tutaj i mamy to co mamy, malenstwo, dopieszczone, no ale nie za bardzo, bo w przyszlosci to mieszkanie bedzie sluzylo na wynajem, wiec nie bylo potrzeby wkladania w niego wielkich tam pieniedzy ufff na szczescie Polecam bia┼éostockie forum dla tych ktore sie zastanawiaja nad wyborem kliniki lub szpitala Jedna ma bardzo drobn─ů figur─Ö i w─ůskie biodra, mia┼éa problem z rozwarciem, od pocz─ůtku by┼éo wiadomo ┼╝e nie urodzi w┼éasnymi si┼éami. Przeliczylam sie jednak, bo chcialam wytrzymac godzinke. Czu┼éam jednak jaki┼Ť wp┼éyw na organizm. Rano obudzi┼éam si─Ö ppo 6.00 czyli normalnie.
Nie napisałam przecież, ani że nie mam pracy, ani że nie mogę jej znaleźć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny, szczerze i z calego serca zycze Wam zebyscie tylko takie klopoty w zyciu mialy
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç agniwszka1984aaa.
[link widoczny dla zalogowanych]
To jak bardzo jestesmy do siebie podobny wychodzi zazwyczaj po ┼Ťlubie. Fakt ze dzieki tabeltkom, nie balam sie operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
To był mój pierwszy przyjaciel w odchudzanku.
wie kto┼Ť mo┼╝e?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝liwo┼Ť─ç opieki tak┼╝e w godzinach wieczornych.
hej Julii ja tez mieszkam w turynie i szukam pracy.A ty pracujesz gdzies?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Totez przestan bredzic o moim ulicznym jezyku. [link widoczny dla zalogowanych] moja przemiana prawie ca┼ékowicie zanika i m─Öcze si─Ö bezskutecznie ;-( A gdy tylko zjem co┼Ť wiecej ..
Polecam Pania Anie,ma maly,bardzo klimatyczny , nieprzytlaczajacy salonik o nazwie Body Activ Studio ktory miesci sie na osiedlu Borki kolo sklepu Viking. Wygladala jak laleczka, ktora kazdy chec miec Prosze o odpowiedz.Bede wdzieczna. Dziewczyneczki, co u Was ? co ja tu robie? [link widoczny dla zalogowanych]
Ona nie ma strony [link widoczny dla zalogowanych] ludzie kochani co powiecie o imprezie w trade mys┼éowice bo s┼éysza┼éem ze by┼éa . Ogolnie nie polecem zabijac pajakow ale jak komus zagniazdzi sie samica kolo domu bo raczej w domu to nie mozliwe mozna znalez dniazdo i spryskac, ktos mial taki problem. narazie 2 dzis bezdzie 3 ale musilam cos wziasc bo strasznie mnie pieklo!! nie do┼Ť─ç ┼╝e narobi┼éam ha┼éasu po p├│┼énocy bo nie w t─ů stron─Ö co trzeba drzwi otwiera┼éam to jeszcze wlecia┼éam im do ┼é├│┼╝ka . Metoda o ktorej wspomnia┼éam nie ma nic wsp├│lnego z chirurgi─ů, jest nieinwazyjna, dlatego jestem tak zachwycona efektem. m─Ötny mocz o ostrej woni przypominaj─ůcej zapach amoniaku;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak to byly moje nogi ale przez to zniecuzlenie nie czulam ich-swietne uczuecie widziec swoje nogi a ich nie czuc.
[link widoczny dla zalogowanych]
2 jajka przysmazone z plastekiem szynki i kromke naturalnego ciemnego pieczywa, albo bulke z szynka ale nie biala nic nie warta i niepozywna (wtedy faktycznie trzeba zjesc tego ze 4, lecz naturalna pelnoziarnista chrupiaca bulke z kilkoma plastekami w miare chydej wedliny i czyms zielonym.
http://www.kolposkopia.com/index.php/__Nadzer ka_-_mity._legendy_i_cala_prawda/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
znasz kogo┼Ť?

Pozwol─Ö sobie zacytowa─ç:
[link widoczny dla zalogowanych]
Te wstr─Ötne grudy t┼éuszczu zaczn─ů pomalutku znika─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Jogurcik owszem ale z jak─ů┼Ť desk─ů a nie pieczywem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piszecie do kobiet ze jak stosunek z ich facetami trwa 3 minuty to wpadna w nerwice... [link widoczny dla zalogowanych] Stosujcie zawsze tylko parzony naturalny susz ziołowy oraz dodatkowo oprócz ziół trochę ruchu to klucz do szybkiego i zdrowego schudnięcia bez jo-jo naprawdę.
myjesz sie co kilka dni....nie no faktycznie ,,nie mozna,,sie przyczepic...a ludzie od ciebie nie uciekaja? Pozosta┼éy personel z tego co widzia┼éam (podpatrywa┼éam jak Panie obcina┼éy inne klientki) te┼╝ bardzo dobry. wlasnie skonczylam czytac ostatniego Harry Pottera w wersji oryginalnej,czyli w jezyku krolowej Elzbietki II i jestem bardzo zadowolona,ze jest happy end.zwlaszcza,ze rozwoj akcji wcale na taki nie wskazuje.nie myslcie sobie,ze moja znajomosc angielskiego jest nadzwyczajna,ale jezyk Harrego jest dostepny. Czesto wyjezdzam i nie mam mozliwosci zrobienia lewatywy. No ale z drugiej strony - jak kto┼Ť bedzie jad┼é 1000 kcal, potem 800, 600, a na koncu zje kawalek kotleta 400 kcal i tak zacznie g┼éod├│wke raczej zle sie bedzie czu┼é, mimo tych 400. [link widoczny dla zalogowanych]
Piosenka taka szybkia - i przygrwya tak szybko gitarka ! Nie mia┼éam zak┼éadanych szw├│w, ale jak zobaczy┼éam jak wygl─ůda m├│j paluch na pierwszej zmianie opatrunku to zrobi┼éo mi sie niedobrze:/ nie wyglada to ciekawie, bo mam pozostawiony ok.1,5 cm pasek paznokcia a obok niego centymetrow─ů dziur─Ö w paluchu. Po prostu wystraczy zwracac uwage na ceny i nie przeplacac. no w┼éa┼Ťnie za wiele oczekiwa┼éam i cholernie cierpia┼éam ......... Witam wszystkich. Kochana masz racj─Ö u mnie to samo. Mo┼╝e ┼║le zapyta┼éam, chodzi┼éo mi w kt├│rym s─ůdzie sk┼éada┼éa┼Ť dokumenty, czy w Warszawie czy nie, ale je┼Ťli tego nie chcesz powiedzie─ç czy nie mozesz to ja to rozumiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za┼éuj─Ö tylko, ze przez ten program, jest tylko jeden odcinek Gotowych, jedynego serialu , kt├│ry ogl─ůdam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dzis sie smieje, ze powinni mi ja wreczyc na lotnisku 10 lat temu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN [])) BaSS AttAcK (([] Strona G│ˇwna -> SqUaD
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin