FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie CLAN [])) BaSS AttAcK (([] 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
Musiałam wziąść maść znieczulajacą żeby nie czuć b

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN [])) BaSS AttAcK (([] Strona Gwna -> SqUaD

Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 692
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: Musiałam wziąść maść znieczulajacą żeby nie czuć b
 
Ja juz i tak tatuazu nie potrzebuje bo usunelam u plastyka bliznę z nogi i mam śliczną kreseczkę na milimetr szerokości
[link widoczny dla zalogowanych]
A nigdy wcześniej nie farbowałam włosów.. Najwazniejsze, to poznaj co to jest choroba alkoholowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytałam wypowiedzi dziewczyn łykające tabletki 2-3 miesiące i wyniki rewelacyjne ( jejku jak ja bym juz chciała mieć tyle za sobą ... [link widoczny dla zalogowanych] żółtka, cukier i KAKAO....mniam mniam...
Na końcu są o tym info. Jest mi bezprzerwy niedobrze i głowa boli mnie (non stop - raz mniej raz bardzo) tak, jakby mi ktoś do głowy nalał ołowiu, który się przelewa podczas ruchu głową. Musze sie Wam pochwalic, ze moj P. Dawno tu nie zaglądałam. to zaawansowana ciąza, bardzo widoczna i ładna. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego? 12.masowe wypadanie wlosow leczone przez pania dermatolog. nie martw się już -> szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem jak środek na wzmocnienie odporności organizmu może pomóc na wrastający paznokieć. odzywka w sprayu gliss kur z płynnym jedwabiem jest boska ..ok 14 zł Wcale nie potrzeba silnej woli do przebycia na głodówce, właściwie co to jest silna wola? sklon do prawej a potem do lewej daje 1 powtorzenie - wiem wiem latwiej byloby gdyby prawdziwa byla druga opcja, ale tu niestety a jak ja rodzilam, to tez sal zabraklo i upchneli mnie na oddzial zakazny czy jakos tak, no i za kazdym razem, jak wszedl ktos do sali to sie na mnie krzywo patrzyl i maz ciagle tlumaczyl, ze tam rodze bo inne porodowki zajete.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taka nijaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze, ze mamy nowe kolezanki Tym bardziej jest mi przykro, ze nie moge czesciej sie udzielac, ale zmeczenie po pracy pozwala mi jedynie na przejrzenie ostatnich wpisow i tyla. Musze powiedzieć ze potym jak kupiłem już gruche czułem się wyjątkowo dumny .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wydaje mi się, że wosk to nie dobry pomysł, bo przecież po nim włosy nie wyglądają naturalnie tylko są sztywne jak druty i to wygląda sztucznie, ja bym bardziej polecała jakąś odżywkę do włosów kręconych bez spłukiwania. [link widoczny dla zalogowanych] Czy czesto chodze do lekarza?
Witam widze że we wszystkich trade jest tak samo nie licząc larego pozdro dla normalnych zywa,dostawca ,jez ,driver trade itp Sunny Daisy miało byc na 10000000%, napisz co u Ciebie. Pozdrawiam Was serdecznie. Bo samo zycie chyba nie jest drogie? Ona od dłuższego czasu ma za każdym razem, nawet po kilka razy, ale ciągle wprowadza nieprzyjemna atmosfere, ze pewnie juz mi sie nie podoba, albo ze patrze sie na inne, lub pewnie kogos mam, lub ogladam jakies laski w necie itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Ty pewnie nie mials objaw pieczenia??? Tylko ty na całym świecie jesteś super piękna i utalentowana. pozdrawiam Po co wam kobietki przepis. a ja dziennie ok 1000 jem Przecież nikt nie robi afery Moim zdaniem to normalne, ze każda z nas chce dobrze wyglądać latem, kiedy jednak pokazuje się nieco więcej ciała Nie przekonuje mnie polubienie swoich niedoskonałościami, bo moim zdaniem dopóki można je poprawić to trzeba to robić, jestem perfekcjonistką i lubię dobrze wyglądać. Milego dnia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A może by któraś napisała coś o seksie z Księdzem, podobno Księża są nieźli w te klocki Nooo otwórzcie sie trochę!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
stwierdził zrobimy cytologię to się dokładnie okaże.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak apropo jak myślicie - jaki one mają rozmiar biustu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety, wystarczy sie przyjrzec paniom i panom w danej grupie wiekowej i zawsze znajdziesz tych straaasznie staro wygladajacych jak na swoj wiek, tych co wygladaja dokladnie na swoj wiek i tych, ktorych twarze (ja tez po twarzy oceniam wiek a nie po sylwetce czy fryzurze np.) sa znacznie mlodsze niz by na to wskazywala metryka. [link widoczny dla zalogowanych] .
W przeciwnym razie narażasz partnera na zarażenie (jeśli to on ciebie nie zaraził), co w efekcie końcowym przyczynia się do możliwości powtórnego zarażenie się od partnera - czyli błędne koło. Ale najlepiej byłoby wykonać 3 zabiegi w 3-4 tygodniowych odstępach. Ale lada dzień spodziewam sie okresu. Tak,raczej na 100 % jestem pewna słów. Wciąż to powtarzałam. [link widoczny dla zalogowanych]
czy był ktoś jeszcze w carlo biani? o 30% marzy tanie, WADER - COLD DEMONS Jak macie pytania to odpowiem, ale nie obiecuję że na bieżąco. Mialam z nimi troche do czynienia i trzymam sie od tej pory od nich z daleka. hahahhaha ale historie ahhaaha az sie boje pomyslec co to bedzie gdzy na mnie przyjdzie pora ahahah ;p tak ze mam nadzieje ze ktos skorzysta Pzdr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój mąż co drugi dzień chodzi na siłownię a ja nie umiem się od niego zarazić tym nawykiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam kobiety, które mają włosy na brodzie ja też
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

działała... [link widoczny dla zalogowanych] za to po kazdej siłowni jak wracałam ..
ja mojej prawie 40-letniej kumpeli ze studiów odjęłam lat ze 14 nie dlatego, że ma długie włosy i jest szczupła chociaż jest, ale dlatego, że ma właśnie młodą jeszcze twarz! każde zwierzę chce żyć Pomijając z jakim efektem. Zażywa tylko jedną tabletkę, jednak lecznicze stężenie leku utrzymuje się w organizmie jeszcze przez 3-4 dni. Byłam tam kilka razy na różnych maseczkach. [link widoczny dla zalogowanych]
Spałam w nocy jak dziecko. no to jak które lepsze ? Jedz, ile chcesz jarzyny. Będziecie Panie otoczone dobrą opieką, miłą atmosferą oraz przede wszystkim otrzymacie dużą dozę profesjonalizmu. Papatki gibbonka, nawet niewiesz, że jesteś użyta w celu ich reklamy, zobacz: Niemyslisz chyba ze ci co pala nie widza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CLAN [])) BaSS AttAcK (([] Strona Gwna -> SqUaD
Strona 1 z 1

Wywietl posty z ostatnich:   
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin